Werkwijze

  • Afspraken worden telefonisch gemaakt of na een behandeling in de praktijk.

    Als extra service herinneren wij u per email aan uw afspraak , met dien verstande dat u altijd zelf verantwoordelijk bent voor uw gemaakte afspraak.

    Niet nagekomen afspraken worden in rekening gebracht.

  • Uw gezondheid is voor ons van groot belang, daarom krijgt u als nieuwe patiënt een gezondheidsvragenlijst die u nauwkeurig dient in te vullen (dat kunt u hier doen). Maar ook als u al geruime tijd bij ons patiënt bent zijn wij verplicht op de hoogte van uw gezond te blijven zoals bijvoorbeeld ziekten en of medicijn gebruik. Wij verzoeken u ons altijd te informeren of er veranderingen in uw gezondheid hebben plaats gevonden.

  • Wij streven naar continue verbetering van onze zorg, mede op basis van uw informatie en terugkoppeling. Indien u een klacht of advies heeft zouden wij dat graag van u horen om zodoende gericht aan een oplossing te werken. Mocht u een klacht extern willen toetsen dan bestaat hiervoor de NMT Klachtenregeling waar onze praktijk bij is aangesloten.

    Zie http://www.tandartsennet.nl